Drodzy Goście!

Bezpieczeństwo Państwa jest dla nas najwyższą wartością i priorytetem. W związku z sytuacją epidemiczną w Polsce wdrożyliśmy szereg zasad higieny i bezpieczeństwa, które pozwolą cieszyć się udanym pobytem w naszym hotelu.

– pracownicy odbyli szkolenie z zasad zachowania czystości, higieny i są zobowiązani do ich przestrzegania – są to m. in. regularne, dokładne i częste mycie rąk, dezynfekcja stanowiska pracy, sprzętu używanego do wykonywania swoich obowiązków,
– pracownicy są wyposażeni w maseczki ochronne, przyłbice, rękawiczki, płyny dezynfekcyjne, mierzymy pracownikom temperaturę po przyjściu do pracy,
– przy wejściu do hotelu przy recepcji znajduje płyn do dezynfekcji, prosimy o każdorazowe skorzystanie z niego,
– płyn do dezynfekcji znajduje się także w ogólnodostępnych toaletach, a także na każdym piętrze przy windzie,
– po zameldowaniu Gościa nasza obsługa każdorazowo dezynfekuje ladę recepcyjną oraz terminale płatnicze,
– rekomendujemy płacenie kartami płatniczymi,
– prosimy o korzystanie z windy tylko z towarzyszami podróży, bądź z rodziną, z którą mieszkają Państwo w pokoju,
– przed Państwa przyjazdem pokoje zostały dokładnie sprzątnięte i zdezynfekowane,
– ze względów higienicznych nie świadczymy usługi sprzątania podczas pobytów. Na specjalne życzenie, po ustaleniu z recepcją i pod nieobecność Gości w pokoju personel sprzątający dokona tej usługi, jeżeli istnieje potrzeba jedynie wymiany ręczników, opróżnienia kosza na śmieci albo uzupełnienia przyborów toaletowych prosimy o kontakt z recepcją,
– toalety, windy, klamki, poręcze, uchwyty są sprzątane ze wzmożoną częstotliwością,
– w hotelu mogą przebywać jedynie osoby zakwaterowane,
– możliwość zakupu maseczki w recepcji.

Życzymy miłego pobytu!!!